Po wyraźnych stwierdzeniach,
które padają w webinarach Familo można ostatecznie i jednoznacznie stwierdzić,
że Familo nie jest jednak firmą MLM.
Twórcy Familo preferują
zdecydowanie określanie firmy jako „Społeczność Konsumencka”.
Na stronie www.familo.com nigdzie nie znajdziemy
miejsca, gdzie używa się MLM dla opisu systemu biznesowego Familo.
Co to oznacza?
W sumie przede wszystkim jest
to wielki plus. Wszyscy, którzy przez lata zrazili się do wszelkiego
rodzaju MLM-ów teraz mogą odetchnąć pełną piersią. Reklamując bowiem Familo
można spokojnie unikać używania określenia: MLM
Nadto niezwykle ważne jest,
że Familo nie ma swojego firmowego produktu (produktów), których promocji
służyła by drabinka poleceń. Jest wręcz przeciwnie. I to w interesie wszystkich.
Zarówno firmy Familo, jak i producentów sprzedawanych towarów, ale także nas -
chcących robić na Familo prawdziwy biznes.
Co mają z tego konsumenci? –
to co najbardziej ich powinno interesować: TANIE ZAKUPY. I dobra
perspektywę na przyszłość. Jeśli bowiem taki konsument się postara, to nawet
nie myśląc o wielkim biznesie może mieć do 90% zniżki na kupowane towary. CZEGO
MOŻNA CHCIEĆ WIĘCEJ!
WIĘC BOGU DZIĘKI, ŻE
FAMILO TO NIE MLM (choć tak łudząco
podobny)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz